HET BRANDING PROCES
We beginnen met een vrijblijvend intakegesprek waarin ik alles leer over jouw wensen, doelen en deadlines. Op basis hiervan ontvang je een gepersonaliseerde offerte.
Ik voer een concurrentieanalyse uit om de unieke plek van jouw merk te bepalen, zodat je je onderscheidend kunt positioneren in de markt.
Indien gewenst, schrijf ik een social media strategie met concrete richtlijnen of creëer ik op maat gemaakt drukwerk om je branding echt tot leven te brengen.
Je ontvangt een uitgebreid Brand Paspoort met alle richtlijnen voor het toepassen van je nieuwe branding in de praktijk.
PORTFOLIO
Neem een kijkje naar mijn portfolio en ontdek mijn kwaliteit, professionaliteit en veelzijdigheid.
VEELGESTELDE VRAGEN
Een logo is een grafisch element dat vaak met je bedrijfs- of productnaam geassocieerd wordt. Een branding is veel uitgebreider. Een branding is wat jouw merk uniek maakt en geeft aan hoe jij je wil positioneren in de markt. Dit omvat jouw verhaal, slogan, tone of voice, kleurgebruik, fotografiegebruik, lettertypes, social media uitstraling,… Wil je dus opvallen en écht het verschil maken? Dan heb je niet alleen een logo nodig, maar ook een complete branding!
Ik maak steeds een offerte op maat. Waarom? Wel, omdat elk bedrijf uniek is en zijn eigen wensen en noden heeft. Bij Brand Out staat de klant steeds centraal en betaal je enkel voor wat je nu écht nodig hebt.
Heb je zelf een logo op papier geschetst of wil je een logo gemaakt in bijvoorbeeld Canva laten digitaliseren? Dan help ik je graag. Zo creëer ik een .jpeg, .png, .ai en .pdf versie van jouw logo. Wat maakt dit anders dan bijvoorbeeld een logo in Canva? Een .ai en .pdf versie omvat een vectorbestand. Dit wil zeggen dat het logo niet bestaat uit pixels, maar uit vectoren (wiskundige berekeningen). Als je dan inzoomt of uitzoomt zal je logo altijd scherp blijven. Wil je jouw logo bijvoorbeeld in het groot laten drukken voor raambestickering, dan ben je er zeker van dat het logo altijd scherp en kwaliteitsvol is. Vergrotingen of verkleiningen van het logo vormen dus geen enkel probleem.
Ik blijf ontwerpen en finetunen tot jij 100% verkocht bent. Ik stop pas eens jij helemaal tevreden bent. Een logo en branding kan namelijk alleen effectief zijn als jij zelf de match voelt en trots bent op je eigen merk.
Neen. Meestel werk ik met 1 voorschotfactuur (50%) en 1 finaal factuur (50%). Mocht je de betaling graag spreiden over meerdere facturen, dan kan dit zeker besproken worden.
Tuurlijk. Voor de ondernemers die niet meteen hun logo en brand design willen uitbesteden ontwikkelde ik het werkboek: “Creëer je eigen logo en huisstijlontwerp