Door middel van een krachtig logo en huisstijl ontwerp wordt vergelijken met anderen onmogelijk en trek je zonder sleuren de juiste doelgroep aan. Jouw brand paspoort vormt dan ook je ticket voor succes. Klaar om te stralen?
Wist je dat je branding de belangrijkste investering is voor het succes van je zaak? ‘Hoezo?’ hoor ik je denken. Wel, met een krachtig logo en unieke huisstijl:
Straalt je zaak professionaliteit en vertrouwen uit
Word je niet langer omschreven als “een bedrijfje”, maar als een autoriteit binnen jouw niche
Erkent en omarmt je doelgroep je legendarische merk en kiezen ze bewust voor jou
Eis je een unieke positie in de markt op, waardoor vergelijken met anderen onmogelijk wordt
Erkennen ze je meerwaarde, waardoor je hogere tarieven kan hanteren
Trek je nieuwe klanten moeiteloos aan als een magneet en hoef je niet langer te sleuren
Klaar om een legendarisch brand uit te bouwen? Yes!
Marktanalyse en -positionering | Waarden | Brand Voice | Logo’s | Brand Guidelines | Social Media Strategie | Brand Paspoort
HET BRANDING PROCES
01 | Kennismakingsgesprek
In een vrijblijvend intakegesprek krijg ik inzicht in jouw vraag, wensen en deadline. Op basis van deze informatie bezorg ik je dan ook een gepersonaliseerde offerte.
02 | Marktpositionering
Ik voer een concurrentieanalyse uit. Zo probeer ik de blinde vlek te zoeken van je concurrenten opdat je een unieke positie in de markt zal bemachtigen.
03 | Logo ontwerp
Ik start met het logo ontwerp. Ik maak eerst 3 diverse varianten, zodat je je voorkeur kan aangeven. Daarna blijf ik deze versie finetunen tot je helemaal verkocht bent.
03 | Logo ontwerp
Ik start met het logo ontwerp. Ik maak eerst 3 diverse varianten, zodat je je voorkeur kan aangeven. Daarna blijf ik deze versie finetunen tot je helemaal verkocht bent.
04 | Brand Design
Eens je logo finaal goedgekeurd is, werk ik de volledige huisstijl uit (kleuren, lettertypes, tone of voice, social media uitstraling, …).
04 | Brand Design
Eens je logo finaal goedgekeurd is, werk ik de volledige huisstijl uit (kleuren, lettertypes, tone of voice, social media uitstraling, …).
05 | Brand activatie
Indien gewenst schrijf ik een social media strategie met concrete richtlijnen of creëer ik drukwerk op maat om je branding tot leven te wekken.
06 | Brand Paspoort
Ik bezorg jouw volledige branding samen met je unieke Brand Paspoort. Hierin vind je alle richtlijnen om je nieuwe branding te gebruiken in de praktijk.
PORTFOLIO
Neem een kijkje naar mijn portfolio en ontdek mijn kwaliteit, professionaliteit en veelzijdigheid.
Caro nam de branding (logo, raamstickers, naamkaartjes,…) van mijn kapsalon onder handen en wauw wat ben ik tevreden! Communicatie verloopt zeer vlot en er wordt geluisterd naar wat je echt wilt! Het zat er meteen boenk op!
Eline Adriaenssen
WelWijs
Caro was voor mij de perfecte match! Haar geniale grafische ontwerpvaardigheden en psychologische achtergrond hebben geleid tot een fantastisch resultaat. Bovendien begreep ze mijn manier van denken direct, wat het proces nog soepeler maakte. 🔥
Christa VanLooy
Maison Visage
Caro ontwierp mijn nieuw logo, hielp met mijn huisstijl en maakte mijn website. Ik ben ZO tevreden over haar professionaliteit, EINDELOOS geduld en het meedenken tot een verbluffend resultaat !!!! Een ECHTE AANRADER om met samen te werken 👌
Wat is het verschil tussen een logo en een huisstijl/branding?
Een logo is een grafisch element dat vaak met je bedrijfs- of productnaam geassocieerd wordt. Een branding is veel uitgebreider. Een branding is wat jouw merk uniek maakt en geeft aan hoe jij je wil positioneren in de markt. Dit omvat jouw verhaal, slogan, tone of voice, kleurgebruik, fotografiegebruik, lettertypes, social media uitstraling,… Wil je dus opvallen en écht het verschil maken? Dan heb je niet alleen een logo nodig, maar ook een complete branding!
Wat is de prijs voor een logo of huisstijl ontwerp?
Ik maak steeds een offerte op maat. Waarom? Wel, omdat elk bedrijf uniek is en zijn eigen wensen en noden heeft. Bij Brand Out staat de klant steeds centraal en betaal je enkel voor wat je nu écht nodig hebt.
Ik heb zelf een logo ontworpen, kan jij dit digitaliseren?
Heb je zelf een logo op papier geschetst of wil je een logo gemaakt in bijvoorbeeld Canva laten digitaliseren? Dan help ik je graag. Zo creëer ik een .jpeg, .png, .ai en .pdf versie van jouw logo. Wat maakt dit anders dan bijvoorbeeld een logo in Canva? Een .ai en .pdf versie omvat een vectorbestand. Dit wil zeggen dat het logo niet bestaat uit pixels, maar uit vectoren (wiskundige berekeningen). Als je dan inzoomt of uitzoomt zal je logo altijd scherp blijven. Wil je jouw logo bijvoorbeeld in het groot laten drukken voor raambestickering, dan ben je er zeker van dat het logo altijd scherp en kwaliteitsvol is. Vergrotingen of verkleiningen van het logo vormen dus geen enkel probleem.
Hoeveel aanpassingsrondes voorzie je bij het ontwerpen van een logo?
Ik blijf ontwerpen en finetunen tot jij 100% verkocht bent. Ik stop pas eens jij helemaal tevreden bent. Een logo en branding kan namelijk alleen effectief zijn als jij zelf de match voelt en trots bent op je eigen merk.
Moet ik alles in 1 keer betalen?
Neen. Meestel werk ik met 1 voorschotfactuur (50%) en 1 finaal factuur (50%). Mocht je de betaling graag spreiden over meerdere facturen, dan kan dit zeker besproken worden.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over uw apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als u geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om u te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.