OVER CARO 👩🏼‍💻

Ondanks mijn jeugdige leeftijd heb ik al aanzienlijke ervaring. Zo runde ik tijdens mijn universitaire studie Bedrijfspsychologie mijn eigen kledingwebshop, waarbij ik mijn interesse voor marketing, social media en grafisch ontwerp ontdekte.

Eens afgestudeerd trad ik dan ook toe tot het grootste agency van België (iO), waar ik voor grote klanten werkte en mijn vaardigheden verder ontwikkelde. Tegelijkertijd ging ik aan de slag in bijberoep, maar al snel bleek deze combinatie niet haalbaar.

Ik besloot me volledig te richten op mijn eigen zaak en kreeg al kansen om samen te werken met bedrijven zoals Eurostar, Royco, Black & Decker, Volkswagen, Temu, en anderen.

OVER CARO 👩🏼‍💻

Ondanks mijn jeugdige leeftijd heb ik al aanzienlijke ervaring. Zo runde ik tijdens mijn universitaire studie Arbeids- en Organisatiepsychologie mijn eigen kledingwebshop, waarbij ik mijn interesse voor marketing, social media en grafisch ontwerp ontdekte.

Eens afgestudeerd trad ik dan ook toe tot het grootste agency van België (iO), waar ik voor grote klanten werkte en mijn vaardigheden verder ontwikkelde. Tegelijkertijd ging ik aan de slag in bijberoep, maar al snel bleek deze combinatie niet haalbaar.

Ik besloot me volledig te richten op mijn eigen zaak en kreeg al kansen om samen te werken met bedrijven zoals Eurostar, Royco, Black & Decker, Volkswagen, Temu, en anderen.

HOE IK HET VERSCHIL WIL MAKEN

HOE IK HET VERSCHIL WIL MAKEN

Door mijn achtergrond als bedrijfspsycholoog hecht ik veel belang aan persoonlijk contact. Een bezoek aan jouw bedrijf stelt me in staat dezelfde indruk te krijgen als je klanten, waardoor ik nuances oppik en beter begrip krijg van je bedrijf. Vaak vergeten ondernemers cruciale details, simpelweg omdat ze voor hen vanzelfsprekend zijn. Een bezoek stelt me in staat deze eerste indruk vast te leggen en andere behoeften te ontdekken die wellicht over het hoofd gezien zijn. Ik ga graag het gesprek aan om te begrijpen waar je staat, waar je naartoe wilt en waar je uitdagingen liggen. Met deze inzichten kan ik een op maat gemaakte offerte en aanpak voorstellen om je echt vooruit te helpen. Voor mij zijn meedenken, proactief zijn en luisteren dan ook essentiële tools om tot een succesvol resultaat te komen.

DE PERSOON ACHTER DE ONDERNEEMSTER

Natuurlijk bestaat mijn leven niet alleen uit ondernemen. Zo ben ik reeds 10+ jaar samen met mijn man. In 2023 kochten we samen een kluswoning en zijn we in het geniep getrouwd. In het weekend vind je mij dan ook in verbouwkleding tussen het stof terug.

Naast verbouwen en ondernemen, probeer ik mijn batterijen op te laden door koffiehuisjes in de buurt te ontdekken en te genieten van een lekkere latté. Ook ga ik regelmatig wandelen met onze geadopteerde hond Jules.

publicatie in de krant

OVER BRAND OUT

Brand Out staat klaar voor ondernemers die serieus genomen willen worden, het verschil willen maken en opgemerkt willen worden in de menigte. Brand Out begeleid je op je reis naar succes door middel van een unieke, onderbouwde, krachtige en kleurrijke branding. Terwijl anderen zich focussen op een sad beige en minimalistische branding (die vaak ook niet onderbouwd is), tilt Brand Out jouw merk naar nieuwe hoogten met zijn unieke aanpak, ondersteund door een sterke brand strategie.

Klik en lees meer op

gva logo
logo het nieuwsblad
logo made in kempen
logo made in kempen

WAAR STA IK VOOR?

🔥 Onderscheiding

Ik richt mij op krachtige en/of kleurrijke ontwerpen die gegarandeerd de aandacht trekken. Want waarom je klein en minimalistisch houden als je groot en legendarisch kan zijn?

Kwaliteit

Bij Brand Out neem ik geen genoegen met “goed” of “mooi”. Ik werk toe naar een resultaat dat opgemerkt wordt, je bedrijf kracht bij zet en je helpt om jouw bedrijfsdoelstellingen te realiseren.

🪩 Betrokkenheid

Ik ben steeds 100% betrokken bij het project, luister gericht en vraag frequent feedback. Zo kan je steeds bijsturen indien nodig. Een transparante en eerlijke samenwerking is dan ook gegarandeerd.

🚀 Daadkracht

Veel bla bla en weinig boem boem? Niet bij Brand Out. Ik werk steeds resultaatgericht. Zo werk ik een strategie of ontwerp uit dat via concrete handvaten makkelijk omgezet kan worden in de praktijk.

If they don’t give you a seat at the table, build your own table! And I would be honored to help.